آیا سئو فقط برای گوگل است؟

بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO عبارت است از تغییر یا بهینه سازی وب سایت شما و محتوای آن به گونه ای که موتورهای جستجو آن را مرتبط و مفید برای موضوعات خاصی بدانند. سئو نیز در موقعیت های مختلف، رفتار های مختلف را در این زمینه بررسی و در نتایج اعمال خواهد کرد. ابزار Disavow می تواند در این زمینه به شما برای از بین بردن و حذف این لینک ها کمک کند. استفاده از ابزار آنالیز سئو سریعترین و بهترین روش برای بررسی نتایج است که از جمله ضروری ترین آنها می توان به گوگل وبمستر و گوگل آنالیتکس اشاره کرد.

سعی کنید اگر کسب و کار شما، مخصوص یک شهر و محل خاص نیست، از نام شهر ها در کلمات کلیدی خود استفاده نکنید؛ چرا که با این کار، برای برند خود محدودیت جغرافیایی تعریف خواهید کرد. اگر سه ماه یک بار یک پست منتشر کنید، هیچ اشتراک گذاری دریافت نخواهید کرد و الگوریتم های گوگل نیز آن را به حساب نمی آورند. مهمترین نکته ای که در مورد بازاریابی دیجیتال و بازاریابی ورودی باید به خاطر بسپارید این است که به عنوان یک متخصص بازاریابی ، مجبور نیستید بین 2 مورد یکی را انتخاب کنید.

در مورد کلمات کلیدی در کشور های دیگر نیز تحقیق کنید: اگر هدفگذاری سایت شما، مردم خارج از کشور شما را نیز پوشش می دهد، در مورد کلمات کلیدی به زبان های دیگر و کشور های دیگر نیز تحقیق و بررسی کنید. با فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف، می توانید در نتایج جستجو، عملکرد بهتری داشته و سئو سایت خود را به خوبی تقویت کنید. محتوای با کیفیت و خوب تولید کنید: تولید بهترین محتوا، راه حلی بسیار مناسب برای دریافت اشتراک گذاری ها از طرف کاربران و وایرال شدن در فضای اجتماعی است.

اما یک راه ساده تر وجود دارد که هرکسی به آن توجه نمی کند. تعداد اشتراک گذاری ها: راه ها و ترفند های زیادی برای افزایش فالوور و دیده شدن وجود دارند! برای اینکه بتوانید از وب سایت یا وبلاگ دیگری لینکی دریافت کنید، باید به وبلاگ نویسان و سایر مشاغل ثابت کنید که محتوای شما ارزش اشتراک گذاری و نمایش را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید