تبلیغ نویسی : نکته ها و تکنیک های مهم [منابع + راهنمای واقعا کاربردی!] پنتازوم

برای شروع میتوانید مشتریان قبلی خود را تجزیه و تحلیل کنید. خرید نکردن افراد از شما به این دلیل نیست که محصول شما بی کیفیت یا نامناسب است، اگر مخاطب خود را درست انتخاب کرده باشید، احتمالا دلیل اینکه مخاطبان هدفتان از شما خرید نمی کنند این است که شما از مهارت تبلیغ نویسی صفحه محصول اطلاع زیادی ندارید و نتوانستید محصولات و خدمات خود را به درستی به مشتریان خود معرفی کنید.

برای مثال به جای اینکه بگوید چه کار قشنگی ، به این نتیجه برسد که : چه جالب ، من نمی دونستم ، باید خودم امتحان کنم . را پیدا کنید و براساس مشخصات به دست آمده تبلیغ نویسی کنید، متن تبلیغ شما باید طوری نوشته شود که مخاطب مورد نظر شما با خواندن متن احساس کند خدمات یا محصول شما می تواند نیازش را برطرف کند و بتواند به شما اعتماد کند. منظور از بررسی محصولات رقیبان این است که شیوه ی معرفی و تبلیغ نویسی محصول را بررسی کرده و به این توجه کنیم که رقیبان کدام مزایای آن محصول را ذکر نکرده اند، روی چه چیزی تمرکز کرده اند، کدام ویژگی محصول را بیشتر نشان داده اند و…

با این بررسی شما می توانید متوجه دلایل موفقیت و عدم موفقیت رقیبان خود شوید و در تبلیغ نویسی و طراحی صفحات محصول خود بهتر از آنها عمل کنید. خیلیها هنوز تصور میکنند که تبلیغ نویسی همان محتوانویسی است؛ اما اینطور نیست! با استفاده از این ویژگی اینفلوئنسر برای تبلیغ شما تولید محتوا انجام میدهد و دیگر لازم نیست شما محتوایی برای تبلیغتان آماده کنید. بعد از بررسی و تحقیق، مزایا و ویژگی های مهمی را که به نظرتان می تواند در تصمیم گیری مخاطبان برای خرید تاثیرگذار باشد و رقیبان به آنها توجه نکرده اند، در متن خود ذکر کنید و روی آنها هم تاکید کنید.

یکی از مراحل تحقیق برای تبلیغ نویسی بررسی محصولات رقیبان است. هرچقدر هم محصول یا خدمات شما عالی و مناسب باشد، همیشه تعدادی از افراد هستند که احتمالا در آن لحظه به محصول شما نیاز ندارند، پول ندارند و یا اصلا قصد خرید کردن ندارند و تنها برای بررسی و از روی کنجکاوی به صفحه ی محصول شما وارد می شوند، بهتر است همیشه پیش بینی هایی برای این دسته از افراد انجام داده باشید و به آنها هم پیشنهاداتی را ارائه بدهید، به عنوان مثال می توانید به آنها پیشنهاد دانلود کاتالوگ محصول در ازای دادن ایمیل، پیشنهاد خواندن مقاله ای مرتبط با محصول و یا هرچیز دیگری مطابق با محصول را بدهید و با ایمیل مارکتینگ آن افراد را هم به مشتری خود تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید