تبلیغ نویسی چیست؟

مخاطب تا زمانی که محصول را نخریده باشد نمی تواند کیفیت آن را قضاوت کند و تقریبا هیچ المانی نیز برای تصمیم گیری ندارد. اما یکی از مواردی که باید بدانید، این است که کاربران حرفه ای اینترنت صفحه محصول را به طور کامل نمی خوانند و تنها بخش های خاصی از این صفحه خوانده می شود. کلمه ی چگونه نقش یک معجزه ی واقعی را در عنوان های کتاب ، مقاله ها ، مجله ها، و عنوان های تبلیغاتی، ایفا می کند .

قبل از اینکه بتوانیم مخاطب را برای خرید قانع کنیم باید بتوانیم توجه او را بدست بیاوریم. قبل از اینکه حتی یک کلمه بنویسیم باید اینطور تصور کنیم که مخاطب به هیچ عنوان نه ما را می شناسد و نه به ما اعتماد دارد. چطور بدون اینکه تبلیغ نویسی بلد باشیم بتوانیم صفحه فروش فوق العاده ای بنویسیم که فروش مان را به یک باره، چند برابر کند؟

عده ای مشتریان من که خواهان خرید ویلا هستند همین الان پول نقد دارند. تلخ یا شیرین حقیقتی است که نمی توان آن را انکار کرد. کپی رایتینگ حرفهای است که که با کمی تمرین به راحتی میتوانید آن را فرا بگیرید و بر آن مسلط شوید. ۵. متنی که نوشته ای راحت خوانده می شود؟ عده ای از نویسندگان معتقدند که اگر با این کلمه عنوان را آغاز کنید، سایر کلمه ها را هم درست انتخاب می کنید. نمونه این داستان را در واقعیت چند بار با پوست و گوشت و خون احساس کرده ای؟ یکی بیش از ۹۵٪ سهم بازار را بدست می آورد و دیگری فقط ۵٪ از آن را.

قطعا همه ما با بروشور هایی که پر از به ما وعده های متعدد بوده است که هیچ کدام هم واقعیت نداشته برخورد داشته ایم و دچار ناامیدی شده ایم . یکی از دلایل این مدل از ساخت تبلیغ این است که افراد ۷برابر تمایل بیشتری برای خواندن یک خبر دارند تا یک تبلیغ، در واقع افراد وقتی متوجه می شوند که این کمی فراتر از یک تبلیغ ساده است و به نوعی خبری را همراه باخود دارد بیشتر مشتاق به خواندن آن می شوند. ما معمولا با دانستن این مطلب که خوانندگان آنلاین متن را بدون صرف کردن وقت بر روی تک تک کلمات اسکن میکنند، از نقطه، پاراگرافهای کوتاه و لیست مطالب استفاده میکنیم تا محتوا برای مخاطب خوانایی بیشتری داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید