سئو چیست و چه اهمیتی دارد

در ادامه چند راهکار ارائه می شود که می توانید با کمک آن ها شانس خود را برای قرارگرفتن در صدر لیست نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید. تنها در کدزنی، وسایلی که باید بهینهسازی برای آنها انجام شود و (تا حدی) تگها تغییراتی رخ داده است. با ما همراه باشید تا به طور مختصر نگاهی به چیستی و اهمیت قدرت، نرخ پرش و سن دامنه بی اندازیم. اگر هنوز نمیدانید سئو چیست و چه کاربردی دارد دقیقاً جای درستی هستید چون قرار است شما را به طور کامل با آن و تکنیکهای تأثیرگذارش آشنا کنیم. در این مطلب تعریف سئو (SEO) و بهینه سازی موتور جستجو را گفتیم، مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف سئو چیست.

بازاریابی دیجیتال از بسیاری از ابزارهای مشابه بازاریابی ورودی – ایمیل و محتوای آنلاین ، برای نام بردن چند مورد استفاده می کند. حدود چند روز پیش ما ۱۵ صفحه پر بازدید سایت مرکزش را آپدیت محتوا کردیم و بعد Search Console را چک کردیم و متوجه شدیم CTR آن کوئری ها برای هر صفحه دو برابر شده اند. اما قبل از هر چیزی به این نکته توجه کنید که گوگل، وبسایت را رتبهبندی نمیکند بلکه صفحات وب را رتبهبندی میکند. اگر این فروشگاه اینترنتی روی کلمه “خرید موبایل” در چند رتبه اول گوگل باشد، احتمالا از بین 10 هزار نفری که ماهانه این کلمه را جستجو میکنند، چیزی بین 3 تا 4 هزار نفر را به وب سایت خود دعوت خواهد کرد.

همچنین باید تلاش کنید تا لینکهای ورودی به سایت شما افزایش یابد. همچنین داشتن لینکهای ورودی از سایتهای مرتبط با کار شما در بهتر شدن رنکینگ سایت نقش مهمی دارد. امروزه در سئو، بیش از گذشته، احتیاج دارید که مشتریها و نیازهای آنها را درک کرده و محتوای خود را طوری طراحی کنید که آنها را به خود جذب کنید. سئو روشی تکنیکی است که محتوای سایت را با سلیقه مشتریان همسو میکند. و برای این منظور لازم است محتوای سایت شما مفید باشد. گوگل به محتوای سایت ما دسترسی داشته باشد.

به این ترتیب، گوگل می داند که صفحات شما در کدام گروه قرار می گیرند. شما باید چیزهای زیادی و دربارهی عناوین سئوی داخلی سایت، محتوا و لحنِ مرتبط یاد بگیرید. منتظر نباشید که این اصول با گذر زمان تغییر زیادی بکند. همچنین می توانید روی کلمات و عباراتی که رقبا کار نکرده اند، تمرکز کنید و از این طریق از آنها جلو بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید