فاکتورهای یک عطر ماندگار چیست ؟

محصولات بیک همگی بر اساس تفکر اصلی بنیانگذار شرکت بیک فرانسه آقای مارسل بیک کیفیت بالا وقیمت قابل قبول برای همه تولید شده و همانند سایر نقاط جهان درایران نیز بیک همواره خاطره ای خوش برای دوستان همیشگی خود به یادگار خواهد گذاشت. شرکت عطر “بیک” اسانس های عطر خود را از سوئیس، شیشه را از فرانسه و آلمان و پمپهای عطر را از فرانسه و ایتالیا وارد می کند. خط تولید و لابراتوار مجهز این کارخانه بطور منظم در ایران مورد بازدید و کنترل کارشناسان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته و لیسانس کمپانی بیک فرانسه نیز مهر تائید دیگری بر کیفیت مطلوب و مرغوب عطر بیک می باشد.

شاید نتوانید برای این مناسبت ها عطر خود را با خود بیاورید. درواقع عطر مینیاتوری در بیشتر اوقات از نظر ظاهر بطری، جعبه، ترکیبات شیمیایی، ماندگاری و پخش بو هیچ تفاوتی با نمونه اصلی خود ندارند و فقط در ابعاد کوچکتری عرضه میشوند و تفاوت اصلیشان با سمپل عطر همین تفاوت ظاهری و حجم بیشتری که دارند می باشد.

مکان­هایی که در آنجا می­خواهید حضور پیدا کنید را در زمان انتخاب عطر خود در نظر بگیرید. به طور مثال، برای محل کار باید عطری انتخاب شود که زیاد ارباب رجوع یا اطرافیان را به گارد گرفتن وادار نکند. بیک (به فرانسوی: Bic) نام شرکتی است که درکلیشی فرانسوی واقع و در سال ۱۹۴۵ توسط مارسل بیک پایه گذاری شده است. عطر بیک مردانه شماره 18 با بوی گرم و شیرینش برای روزهای پاییزی بسیار مناسب است. پرفیوم زنانهی بیک شماره 16 با بوی شیرین و میوهای خودش، شادی و نشاط را به شما هدیه میکند. این عطر با ماندگاری بالا می تواند به یک گزینه منحصر بفرد برای خرید تبدیل شود و رضایت شما را کسب کند.

پرسشنامه سوم در 29 سئوال به بررسی رضایت شغلی کارکنان ومیزان مقاومت و رسمیت و نقش مدیریت در سازمان برای تشخیص مناسب بودن بستر پیاده سازی استراتژی های تدوین شده پرداخت. نتایج حاصل از آمارهای بدست آمده نشانگر وجود رسمیت در حد متوسط در سازمان، مدیریت موثر ، مقاومت نسبتاً کم در مقابل تغییر و رضایت شغلی بالای کارکنان می باشد. نتایج حاصل از تحقیقات برای تدوین استراتژی های مناسب برای سازمان، استراتژی های تهاجمی و تا حدی محافظه کارانه می باشد که پس از تعیین نمره جذابیت استراتژی های انتخاب شده بر اساس ماتریس عوامل خارجی و داخلی اولویت بندی شد که استراتژی های بدست آمده به ترتیب به شرح زیر می باشد: ایجاد و سرمایه گذاری در واحد تحقیق و توسعه و توجه به نوآوری – توسعه بازار و صادرات – افزایش تبلیغات – تاسیس یا خرید مراکز توزیع و خرده فروشی و ایجاد نمایندگی – تنوع ناهمگون – تنوع همگون امید است تدوین این استراتژی ها نتایج عملکردی قابل سنجش و موفقی را در پی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید