چطور با تبلیغ نویسی فروش وبسایت خود را افزایش دهیم؟

مشتری چه چیزی را میخواهد به دست بیاورد و به کجا برسد؟ هنگام ارسال این موارد آنلاین، به خاطر داشته باشید که وب سایت و نمونه کارهای مرتبط خود را نیز لینک کنید و برایشان بفرستید. هنگامی که در حال راه اندازی کار کپی رایتینگ هستید، باید قراردادی برای ارسال به مشتریان خود داشته باشید. اگر میتوانستی مثل رقیبت در تبلیغات مخاطب جذب کنی، چقدر کمتر ضرر کرده بودی؟ جمله بالا یکی از معروفترین جملات آقای دیوید اگیلوی، پدر علم تبلیغات است.

همچنین در مقاله قبلی با انواع مدلهای تبلیغات آشنا شدید و دانستید که تبلیغات اینترنتی، یکی از بهترین و ارزانترین روشها برای معرفی برند و محصولات است. بیاییم ببینیم اگر شما دانش کافی در مورد تبلیغ نویسی داشته باشید چه اتفاقی می افتد ؟ چرا باید تبلیغ نویسی کرد؟ اما طبیعتا قلم خوب برای تبلیغ نویس شدن کافی نبود که اگر بود تمام نویسندگان دنیا باید الان میلیاردر بودند! پیشنهاد می کنم برای تحول در فروش و درامدت تعلل نکنی و همین الان در این دوره ثبت نام کنی. همچنین این ایمیل ها باید دلایل قانع کننده ای برای مشتریان بالقوه ارائه دهند که چرا یک کپی رایتر حرفه ای همچون شما را استخدام کنند.

داشتن قرارداد این امکان را به شما می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی از خود به صورت قانونی محافظت کنید. البته منظور از نوشتن متن تبلیغاتی یک متن با جملاتی کاملا آشکار نیست که میخواهد مخاطب را به زور وادار به فشردن دکمه خرید کند. از برقراری ارتباط با مشتریان، همکاران و آشنایان خجالت نکشید. بسیار مهم است که آماده فرصت باشید و با بیشترین تعداد افراد ممکن ارتباط برقرار کنید.

می توانید یک کمپین ایمیل آغاز کنید و اخبار مرتبط با کار جدید و خدمات خود را به اشتراک بگذارید. یک شخص تبلیغ نویس می نویسد تا اثر بگذارد و باید درک درستی از روانشناسی انسان داشته باشد و نیازهای یک فرد را به خوبی تشخیص دهد، تا بتواند به افراد انگیزه خرید بدهد. فردی که در حال دریافت توصیه برای استخدام شما از شخصی است که می شناسد، احتمال بیشتری دارد که شما را استخدام کند. حتما پروفایل لینکدین خوبی داشته باشید تا کارها و نوشته هایتان را آنجا به اشتراک بگذارید. یک گزاره ارزشمند را در ده ثانیه به نمایش بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید