چگونه وارد حرفه تبلیغ نویسی شویم؟

در برخی از محصول های می توانید از این روش استفاده کنید و نتایج بسیار خوبی بگیرید. هنگام انتخاب ویژگیها و امکانات، نیاز مشتری هدف را در نظر بگیرید. نویسنده تبلیغ نویسی یا همان کپی رایتر به خوبی آگاه است که چگونه از بین روشهای متعدد نوشتن و واژگان بینهایت، کلمات مهم و تأثیرگذار را انتخاب کرده و با نوشتن یک متن کوتاه و تأثیرگذار، محصولات مختلف را به مخاطب معرفی کند طوری که مشتری رفع نیاز خود را در خرید آن ببیند. و در نهایت اینکه چگونه آموزش کپی رایتینگ را شروع کرده و وارد این حوزه شویم؟

شما باید تکنیک هایی که برای تبلیغ نویسی توضیح دادیم را رعایت کنید تا بتوانید در این حوزه موفقیت بیشتری بدست اورید. روشهای تبلیغاتی بسیار زیادی برای تبلیغ محصول یا خدمات مختلف وجود دارد اما تنها برخی از آنها مفید و اثربخش هستند و مخاطب را جذب خود میکنند. نکته مهم اینجا است که نویسنده نباید از یک سری کلمات بی روح صرفاً برای متقاعد کردن مخاطب استفاده کند بلکه باید زیرکانه و هوشمندانه بر اساس مستندات واقعی اعتماد مخاطب را جلب کند.

تاثیر عنوان دوم بسیار بیشتر از عنوان اول است؛ زیرا در عنوان دوم بر جدید بودن تاکید شده است. خانم مایا بوردو در پنجمین کنفرانس بازاریابی سخنرانی داشتند و در تحقیقاتی که بر تبلیغات عدم استفاده از دخانیات انجام داده بودند مشخص شده بود که هشدار تاثیر بسیار قویتری نسبت به ترغیب و تشویق دارد؛ ولی اینگونه تبلیغات معمولا اثرگذاری کوتاهمدتی دارند و خیلی زود برای مخاطبان عادی میشوند. تاثیر جمع و افراد سرشناس بر تصمیمگیریهای خرید غیرقابل انکار است. درآمد اعضای سایت ما، 230 هزار تومان در ماه است. مثال: چگونه توانستم در کمتر از یک ماه هزار جلد از کتابم را بفروشم.

مثال: آیا میخواهید در سه ماه به مکالمه با افراد انگلیسی زبان بپردازید؟ البته این روش همیشه کارساز نیست و باید با احتیاط استفاده شود؛ زیرا مردم معمولا علاقهای به تغییر دیدگاه خود درباره یک محصول ندارند. مردم به دنبال چیزهای قدیمی و تکراری نیستند. برای همین است که مردم علاقه فراوانی به داستان دارند و بسیاری از مطالب آموزشی در قالب داستان ارائه میشود. کپی رایتینگ شیوه خاصی از بازاریابی است که برای کسب و کارهای مختلف کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید