1. مزایای لینک سازی داخلی چیست؟

و اگر متوجه شوند که جستجوگران از نتایج شما پیروی می کنند تا روی نتیجه دیگری کلیک کنند ، گوگل محتوای شما را برای آن جستجو بی ربط می بیند … در حقیقت متخصص هایی مانند لری کیم توانسته اند نرخ کلیک ارگانیک را با رتبه بندی گوگل پیوند دهند . باید به نقش اثرگذار آن در رتبهگرفتن صفحات اشاره کنیم.

شما می خواهید اطلاعاتی در مورد نحوه درست کردن آن غذا داشته باشید. در این حالت ، هدف جستجوی شما اطلاعاتی است. Pogosticking زمانی است که کاربران برای جستجوی چیزهایی که به آنها کمک می کند در نتایج جستجو حرکت می کنند. این بدان معنی است که نسخه موبایل سایت شما، همان نسخه “اصلی” ای است که گوگل مشاهده می کند.

لینک سازی به معنی ایجاد پل ارتباطی میان صفحات مختلف در وب است. داشتن یک وب سایت سازگار (ریسپانسیو/ واکنشگرا) در گوشی موبایل اختیاری نیست! و درک هدف جستجو بخشی بزرگ برای موفقیت در جستجوگرها در سال ۲۰۲۰ (و فراتر از آن) است. برای مثال، اگر شما سایتی دارید، و من در این صفحه به شما یک لینک بدهم، شما از من یک بک لینک گرفته اید. به نظر من ، CTR تقریباً به اندازه آنچه “Pogosticking” نامیده می شود مهم نیست.

اگر محتوای شما مناسب آنچه شخص می خواهد باشد ، Google متوجه خواهد شد. و اگر Google متوجه شود که مردم تمایل دارند از مطالب شما به نتایج جستجوی دیگر بروند ، این یک علامت واقعاً بد است. به آن مراجعه می کنید و موتور جستجوی گوگل در کمترین زمان مطالب مرتبط با جستجوی شما را از بین میلیونها سایت به شما نمایش می دهد. و در بخش آموزش سئو به شما گفته میشه که جریمه گوگل به این صورت هست که شما را از نتایج خود حذف خواهد کرد و یا دیگر آن کلمه و صفحه سایت شما رتبه ای نخواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید